Terima Kasih!

Hi saya Anim. Yang Kat bawah ni saya lah! Gambar ni melambangkan kebebasan bersama  anak tersayang. ATTENTION: Tolong scroll ke bawah kejap, ada nota penting untuk anda. 

MOHON SEMAK EMAIL ANDA...

Plizz semak emel yang anda masukkan tadi. Kalau tak jumpa di inbox, jangan lupa cek juga di folder/tab promotion atau spam folder. Kadang-kadang boleh terlencong kesana juga emel tu . =)

Sedikit tentang saya...

Anim ni, bukanlah siapa-siapa. Orang biasa juga macam anda. Ada 24 jam masa dan hidup membanting tulang cari rezeki dan besarkan anak-anak. 

Selain menjadikan blog sebagai ruang sambilan untuk menulis, Anim juga berkerja di salah sebuah Kolej. Dulunya  sekolah, tapi sudah di naik taraf jadi kolej. Kadang-kadang orang panggil Anim sebagai cikgu, tapi kadang-kadang ada yang gelar pensyarah. Ikut sukati mereka lah....

Apa pun, anim nak bagitahu sesuatu. Anggaplah ini pesanan istimewa untuk anda yang sedang baca ni. 

Hidup kita ni cuma sementara. Dunia ini ibarat lukisan sahaja. Maka jika kita tak mampu berjaya di dunia, marilah sama-sama berjaya di Akhirat. 

HADIAH ISTIMEWA UNTUK ANDA!

Kita dah pun berada di tahun 2017. Tak boleh patah balik tahun-tahun yang sudah! Kos hidup semakin tinggi, sama naik dengan nilai harga semasa barang. Akibatnya? 

Ya... kehidupan semakin sukar. Ada company yang lingkup! Ramai antara kita hilang kerja. Cukup sedih bukan? Tapi jangan bimbang....bukan company ABC yang beri rezeki tapi nunnn , Allah Taala. 

Tiba masa untuk tambah pendapatan. Korek ilmu perniagaan dari rumah dengan teknik sebenar disini. Inshaallah takat nak melancung, beli susu anak, duit yuran anak sekarang tak ada masalah lagi. 

Okaylah.‚Äč

Jumpa lagi....

ANIM